marie.r.blogg.se

Jag är jag, på mina villkor! Mitt i livet och min blogg är min dagbok och mitt fotoalbum. Alla fina bilder som blir till stöd för minnen, känslor och upplevelser finns här för mig och för er som vill. Många inlägg handlar om mat, familj, vänner och träning

Eskilscupen & bildbonanza därifrån

Allmänt Permalink0
Godmoron Söndag.
Idag är min kropp trött, sliten och behöver återhämtning vilket känns i varje por till skillnad från i går då jag startade dagen med ett gympass som gav massor utav energi till lördagen.
Efter gym och hemmafix blev det en kort andra runda med mopsen innan jag drog till Norrvalla för att se Ellen och hennes lag spela i Eskilscupen. Dessvärre blev den matchen en bitter förlust men den kommade vann de på straffar och idag har de vunnit sin första och spelar just NU, vi håller tummarna för fortsatt spel så långt det är möjligt idag. Oavsett hur det går har de gjort en fin insats, alla tjejerna, och jag kommer att få hem en trött familj framåt kvällen som sedan i torsdags levt och andats fotboll.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter avslutad fotboll landade jag på min terrass och hade en ljuvlig eftermiddag med sol, lagom temperatur, snacks och bubbel. På kvällen var jag bjuden över till Petra på middag så det blv en skön uppladdning inför det.
 Världens bästa innergård, här har jag och här ska jag njuta många goda måltider & drycker.
Alltså, dessa ljuva sommardagar. Jag önskar att de aldrig tar slut. Vi har haft en hysteriskt underbar sommar men vi vet ju (även om det inte känns så) att det kommer att ta slut. Som jag njutit denna sommar och som jag unnat mig MEN jag har också tränat för att hålla balansen. Nästa vecka börjar infasningen till verkligheten och vardagen. Johan börjar jobba imorgon medan jag och Ellen har ytterligare en vecka. Jag har lite planer för oss två men imorgon ska hon få sova ut i sin egen säng efter tre nätter på luftmadrass ihop med laget och få vila kroppen och återhämta sig.
Tvätt av svettiga fotbollströjor natten mot idag, igen, och precis som igår så var de och tränaren borta imorse när jag vaknade. Nu blir det återhämtning.
 
Ha en fin söndag vänner.
 
 
Till top