marie.r.blogg.se

Jag är jag, på mina villkor! Mitt i livet och min blogg är min dagbok och mitt fotoalbum. Alla fina bilder som blir till stöd för minnen, känslor och upplevelser finns här för mig och för er som vill. Många inlägg handlar om mat, familj, vänner och träning

Facebook utan min vetskap & polisamälan är gjord.

Allmänt Permalink0
God morgon vänner.
Tydligen har jag ett Facebook konto utan min vetskap sedan i Augusti och i kölvattnet utav valet där jag har radikala åsikter, hotar folk och beter mig allmänt illa. Enligt kommentarerna är jag "rätt snygg men fan så korkad"

Jag har ALDRIG haft ett Facebook konto någonsin. Bilderna plockas från min blogg, alla, och det översta så sent som i måndags då jag gjorde mitt senaste inlägg. Jag skiftar profilbild (senast igår 16:11) skyltar med min politiska läggning och min söta lilla mops är tydligen också populär och får vara med på ett hörn. Om ni hittar mer utav detta vänligenmeddela mig även om jag själv kommer att vara extra observant framöver.
 
Polisanmälan är gjord och det fina är att ALLT går att spåra på nätet om man bara vill ge det lite tid och kärlek och JAG kommer inte att ge mig. Ha en fin lillördag.
Till top