marie.r.blogg.se

Jag är jag, på mina villkor! Mitt i livet och min blogg är min dagbok och mitt fotoalbum. Alla fina bilder som blir till stöd för minnen, känslor och upplevelser finns här för mig och för er som vill. Många inlägg handlar om mat, familj, vänner och träning

Påsk i antågande

Allmänt Permalink0
Det är på många sätt en härlig tid som ligger framför oss och jag funderar, har gjort det länge nu, på att börja blogga igen. Vad säger Ni? 
Tankar, känslor & bilder får ett annat liv här och mitt liv är på flera sätt annorlunda nu. Ibland känner jag mig motiverad att dela med mig av det och beskriva mina känslor. Dela ett recept, ett träningspass eller ngt annat. 
Jag är på många sätt starkare, både psykiskt men framför allt fysiskt, vilket såklart hänger ihop men oxå skörare.
Hur som helst, Godmorgon, Vi kanske hörs framöver ❤️
Till top