marie.r.blogg.se

Jag är jag, på mina villkor! Mitt i livet och min blogg är min dagbok och mitt fotoalbum. Alla fina bilder som blir till stöd för minnen, känslor och upplevelser finns här för mig och för er som vill. Många inlägg handlar om mat, familj, vänner och träning

Mojito & Havsorgel

Permalink0
Vi bestämde oss för att testa en ny strand igår , Bibinje! Det var en himla tur de för där fanns äntligen en Mojio vrd namnet. Det har hitintills varit heeelt omöjligt att få en vettig drink här i detta området ;-) När jag nu hittad en passade jag på att unna mig 2 st. Mojito är även Ellens favorit så det blev en Virgin variant för henne!
En skön utsikt att vila ögonen på. En aktiv strand med Jetski, trampebåtar mm, hit skulle man kunna åka fler gånger.
Igår blåste det på rejält, sådär så att du kunde somna skönt utan att bli helt yr i huvudet. Vissa tog den chansen ;-)
På kvällen tog vi en tur in till Gamla Stan för att lyssna på havsorgeln, äta middag och shoppa lite. Det blev ett par nya flip-flop åt mig, solglasögon till Johan och världens dyraste lösgodis till Ellen (220:-/kg) Lösgodis är ngt unikt här, därav priset!
Havsorgeln var något alldeles speciellt. Det lät högt och tydligt nästan som kyrkomusik. Det var hur mycket människor som helst där ute på piren.
Nu blir det stranden, igen! Tjingeling.
Till top