marie.r.blogg.se

Jag är jag, på mina villkor! Mitt i livet och min blogg är min dagbok och mitt fotoalbum. Alla fina bilder som blir till stöd för minnen, känslor och upplevelser finns här för mig och för er som vill. Många inlägg handlar om mat, familj, vänner och träning

Test & nya sommarnaglar.

Allmänt Permalink0
Det verkar som att min telefon och denna "nya" lilla datorn som jag tänkt använda på semestern kan samarbeta, i alla fall här hemma ;-) Det går inte så snabbt men kan vara värt att testa. När vi kommer hem måste jag på riktigt fundera ut vad jag ska investera i för dator, chromebook eller liknande. Klart är i alla fall att jag behöver ngt nytt, något som är snabbt och bildvänligt.
Nya, fräscha och lite kortare naglar inför semestern blev det idag. Test som sagt, nytt inlägg troliggtvis under morgondagen, sista arbetsdagen innan semestern!! Visst är det en alldeles speciell känsla.
Till top