marie.r.blogg.se

Jag är jag, på mina villkor! Mitt i livet och min blogg är min dagbok och mitt fotoalbum. Alla fina bilder som blir till stöd för minnen, känslor och upplevelser finns här för mig och för er som vill. Många inlägg handlar om mat, familj, vänner och träning

Classic Car på Sofiero.

Permalink0
Söndagen bjöd på lite av varje. Var bla ute i Arild och tittade på Tussans badplats där vi tänker arrangera en kväll med bad, ev. bastu och grillning framöver. Lite träning hann jag oxå med men jag är såååå irriterad av att vara begränsad i min träning pga mitt knä. Nä, jag har inte varit hos ngn läkare..... På em tog vi en promenad till Sofiero för att titta på både nya & gamla bilar. Solen var med oss och det blev en riktigt mysig em. Bob som var med väckte uppmärksamhet som vanligt, gamla som unga vill stanna och klappa honom. Och gosa med honom. Gissa om han trivdes ;-)
En promenad i ravinen blev det oxå, dock hade rododenorna blommat ut men det var vackert ändå. Kvällen avslutades med ostbågar och film; Into the wild, ingen ny film men jag hade inte sett den. Idag har sista arbetsveckan innan semestern inletts ! Snart....
Till top