marie.r.blogg.se

Jag är jag, på mina villkor! Mitt i livet och min blogg är min dagbok och mitt fotoalbum. Alla fina bilder som blir till stöd för minnen, känslor och upplevelser finns här för mig och för er som vill. Många inlägg handlar om mat, familj, vänner och träning

Avkopplande helg

Permalink0
Hemmakvällar, fotbollsturnering, frukost på stan, träning, hundpromenad mm
Helgerna går i ett rasande tempo men trots det känns måndagmorgonen ok nu, det blev inga sena kvällar så jag känner mig hyggligt utvilad trots tidsomställningen
Ellen och Filippa på väg till Rydebäck och lördagens fotbollsturnering.
Resultatet var bättre än sist, mål i alla matcher! Heja HIK.
Jag intog en andra frukost vid elvatiden på Etoile med Åsa. Så mysigt att få ngr timmar med en kompis, prata av sig, dricka kaffe och njuta av stunden.
På eftermiddagen fick Bob en strandpromenad, det är så fint att gå mellan Lerbergets och Höganäs hamn, tyvärr började det att regna men det störde nog mest oss på två ben...
Avslutade söndagen med träning 👊👊👊

Nu är det påsklov i skolan så det blir till att pyssla ihop dagarna innan man själv går på
ledighet.
Ha en fin vecka och du;










Till top