marie.r.blogg.se

Jag är jag, på mina villkor! Mitt i livet och min blogg är min dagbok och mitt fotoalbum. Alla fina bilder som blir till stöd för minnen, känslor och upplevelser finns här för mig och för er som vill. Många inlägg handlar om mat, familj, vänner och träning

Vackert så det gör ont.

Permalink0
Hej! Måste bara dela med mig av denna dagen! Den bästa dagen på våra 7 år här tror vi. 
Det var sagt uppåt -10 men det är -2, strålande sol och helt vindstilla. Magiskt är bara förnamnet!

Johan och Ellen var uppe tidigt och var först ut i Thomas backen och fick sig ett par manchesteråk. 

Efter mitt träningspass mötte jag upp dem vid Vågffelstugan vid Gustavsbacken. Vi kunde sitta ute, vilken härlig känsla! Vi har aldrig suttit ute och fikat i de Svenska fjällen tidigare även om vi haft fina dagar.

Jag tycker synd om alla som måste åka hem idag men känner lycka för de som har förmånen att anlända idag.
Söndagen är alltid den bästa dagen, minst folk i backarna pga "bytardag"


Till top