marie.r.blogg.se

Jag är jag, på mina villkor! Mitt i livet och min blogg är min dagbok och mitt fotoalbum. Alla fina bilder som blir till stöd för minnen, känslor och upplevelser finns här för mig och för er som vill. Många inlägg handlar om mat, familj, vänner och träning

Vad har hänt sen sist?

Permalink0
Vi avslutade veckan med lite tapas, ett glas rött, öppen altandörr och härlig frisk luft & fågelsång. Så skönt att krypa upp nyduschad i soffan och njuta av helgens sista timmar.

Flytten närmar sig med stormsteg och tyvärr har min rygg börjat krångla och det är väldigt dålig tajming. I väntan på min tid hos världens bästa kiropraktor (imorgon onsdag) ligger jag på min spikmatta.

Jag har även börjat träna igen för min teori är att ryggen behöver sin träning samt att jag snedbelastat sedan operationen då jag inte litat på mitt knä.

Herregud vad roligt det var att komma tillbaka, körde mitt favoritpass; cx! 30 minuters högintensiv träning med fokus på bålstabilitet. Jag fick ta det lugnt med vissa övningar men på det stora hela höll kroppen.
Det blir ett nytt pass imorgon 🎶💪👊

Idag var det 28 grader när jag körde hem ifrån jobbet, det gjorde att Bob och jag var värda en glass i solen.



Till top